lauantai 6. huhtikuuta 2013

Need to see your face, I need to look in your eyes

Hej! Skrivit senast på onsdag, hups. Iaf så har jag haft bättre slutvecka än början. Vant mig vid att måsta vara i skolan igen osv. Torsdag var det ju som sagt flöjtövningar, inget annat att nämna. Dagen kändes så otroligt lång, 8-4 skola och sedan övningar enda till efter halv 8. Sen skulle alltmöjligt fixas med taxin med pappa så vi var hemma halv 10. Så var det sömn direkt, så den kvällen var inte bra för mitt matteprov fredag morgon. Som as a matter of fact sket sig totalt. Fint. Positiva är att om jag vill så kan detta faktiskt ha varit den sista kursen. Får se. Efter provet gick jag till gymmet. Skönt med gym, +den tiden var det väldigt lugnt där. Sen hämtade jag baby från skolan och så for vi till mig. Yay <3. Vid 6 for jag sen till pappa, var jag alltså befinner mig nu. Idag gick jag på Stellas pianolektion, sen kom Frida och hennes mamma hit. Med sin nya hundvalp <3. Ååh dör så söt den var. Tindra heter den, en naken liten valp :) aww. Sen nu har vi bara fixat moussaka och blåbärspaj och ska snart äta :). Lyx. Imorgon blir det lilla kusinens dop! Kärlek!! Älskar det här veckoslutet.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti