maanantai 8. huhtikuuta 2013

Not really sure how to feel about it

Heey! Konstig sovmorgon, vaknade kl. 7.30 redan av misstag. Väckarklockan skulle ha ringt 8. Wtf is my problem :D? Nåjaa anyways så nu har jag haft en skön morgon med massa extra tid, t.ex. just för att blogga riktigt från datorn!

Tog iaf lite bilder faktiskt under veckoslutet men hinner inte sätta dom till datorn nu. Inte ikväll heller eftersom sista provet är imorgon. Men imorgon kväll kanske jag sätter dom. Annars så sitter jag bara här med världens hälsosammaste morgonmål (pebeee) och skall snart nog börja fara iväg. Två ämneslektioner + bänd, chill. Sen teoriprov wowowowow o sen hem. Helt okej dag blir det säkert :). Och hittade äntligen dendär skjortan från Carlings också som jag nu har på mig alltså, wuppiduuuuu.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti