tiistai 16. huhtikuuta 2013

There was a time, I met a boy of a different kind

Hejsaaan. Making my comeback, orkar inte vara borta från bloggen och det hjälper ju inte nåt precis heller. För dom som inte har klurat ut det än så gjorde vi alltså slut med Vilhelm på fredagen. Kommer väl ta sin tid att gå vidare, och det suger nu, men jag vet själv redan att det var ett bra beslut i slutändan :). Annat vill jag inte riktigt tillägga. Allt är bra mellan oss iaf!

Annars så har jag  varit en massa med kompisar nu ända sedan fredagen. Söndag tog jag en liten jag-dag men annars var jag hela veckoslutet on the move. Idag blir en väldig pappa-vecka, var där igår, far dit idag, och kanske på torsdag också. Har mycket musikgrejer på g nu. Snart ska jag dessutom sticka iväg på en grej inför sommarjobb som jag är rätt nervös över. Vill verkligen ha ett jobb i sommar. Många ställen har dessutom inte ens hört av sig alls ännu, eller också kommer de inte att göra det, så gäller att verka superduktig idag. Imorgon ska jag träffa Minttu och sen ska jag på skolans bändkväll. Mys. Nu ennu lite bilder från typ gångna 2 veckorna (?). Mest typ bilder på mej och mat. En bild på babykusinen också , och på det gråa vädret.











1 kommentti: