tiistai 25. maaliskuuta 2014

All I need is one love

Denna post ska handla om Tölö (skolan alltså)! Känns att jag inte har postat typ alls om Tölö ever... I måndags fick jag i alla fall en så ofattbar KÄR känsla efter vår demo <3. Hur mycket dessa mänskor och denna skolan har hjälpt mig och format mig till en bättre person är helt ofattbart. Ibland blir jag helt till mig när jag funderar på hur jävligt mycket allt sku suga om jag inte sku ha kommit in till Tölö. Fy helvete. Vet för en fact att jag inte skulle vara såhär lycklig och nöjd. Att få vara med superfina mänskor varje dag, och skitofta få jobba med det man älskar att göra, även under skoltid (musik) är helt härligt.

Orsaken varför jag skriver detta och mest bara ramblar något är för att jag trots de fina orden är ganska arg nu. Hur vår skola är så jävla fin och kan få så många mänskor att kommentera onödigt skit is beyond my understanding. Idag senast fick jag kommentaren "vittu så tölö" och en kommentar om att vi inte är lika allmänbildade än andra skolor (detta påstående baserat på att vår läroplan inte är exakt identisk med andras). Vad fan. Skämt eller inte, jag blir så jävla arg. Hatar att nån kan trycka ner nåt som gör mig så lycklig, t.o.m personer som vet hur jag känner gör det ändå. Fucking argh. Kom och kolla på oss 01.04 och se vad vi kan åstadkomma trots brist på allmänbildning och liknande ;). 

Ni från tölö som läser detta, PUSS. 

1 kommentti: