lauantai 8. maaliskuuta 2014

They may just run away from you

Kollade igen lite tillbaka på vad jag höll på  med ungefär prick samma tid förra året. Eller ja, mars förra året då alltså. Tänker på något sätt tillbaka på dom tiderna som betydligt bättre än detta år, men när man påriktigt kollar tillbaka är det skönt att märka att det inte riktigt är så. Från t.ex. mars förra året finns det rätt så många inlägg där jag har varit på dåligt humör, varit ledsen, trött, osv. Dessutom hade jag inte mycket going on då. Känns töntigt att säga på just ett sånt här veckoslut som jag inte har något att göra, men i år har jag i alla fall mainly mycket på gång, och mycket att se fram emot också. Men det tror jag att kommer i ett skilt inlägg, här är i alla fall några bilder från förra året.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti