maanantai 10. maaliskuuta 2014

You're strumming on my heartstrings

När jag kollade på gamla inlägg från förra mars blev jag inspirerad att göra samma frågeinlägg som jag gjorde då. Intressant att se vad som har ändrats. Här är gamla inlägget om ni vill jämföra eller kika på det annars. *

VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen, Lina sitter och solar på balkongen med hunden i famnen
Vem fick du senaste sms av? - Storasyster 
Vem tänker du på nu? - Mamma eftersom jag borde städa hahaha
Vem pratade du senast i telefon med? - Pappa
Vems hus var du senast i? - Storasysters igår
Vem önskar du var med dig nu? - Niall Horan ☺
Vem är din favoritsläkting? - Eva och baby-Sam teehee.

VAR
Var är din mobiltelefon? - Bredvid mig i väntan på att pappa ska ringa eller att homoposse ska svara jessus!!
Var handlar du mest? - Mat i k-market/alepa, kläder på UFF, h&m, osv haha låter skitfattig. 
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - Skjorta eller huppare? New yorker och Aeropostale
Var åkte du senast bil? - Hmmm typ när pappa skjutsade mig till bussen förra veckans fredag morgon. 

VAD
Vad åt du senast? - Ett kex
Vad drack du senast? - Pepsi max haha wow I've changed so much... 
Vad är det för färg på dina byxor? - Konstig ljusvinröd, mina Gap mjukisbyxor. 
Vad är den närmaste saken som är blå? - Peppis boll
Vad har du på fötterna? - Vinröda strumpor lol vinröd dag. 
Vad är din favorit färg? - Ljusröd, svart, beige, röd
Vilken film såg du senast? - har typ bara sett delar nu av filmer, men senaste hela var the Delivery man
Vad hör du just nu? - Ed Sheerans + album


HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? - Jeps
Hånglat på en bio? - Nä väl, bara pussats
Hånglat i skogen? - Jep
Tyckt att din kusin är het? - Hahah typ när jag var 6
Sovit naken? - Japp
Kört över hastighetengränsen? - Njeeh
Målat om ditt rum? - Jep
Dansat framför en spegel? - Jep
Fått hicka? - Jo haha får det ofta, så alltid om jag får det på fest tror mänskor jag är skitfull och typ därför hickar
Dumpat någon? - Nja
Stulit pengar från en kompis? - Typ 10 cent kanske för miljoner år sedan hahaha
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? - Joo men inte på ett äckligt sätt haha.
Varit i slagsmål? - Inte sådär legit fistfight. Som tur :D. 
Smugit ur ditt hus? - Nej väl.. Smugit in har jag dock haha
Haft känslor för någon som inte känt desamma? - Typ så att den andra har tappat dem men jag har inte. 
Hånglat med en främling? - Tyvärr säger jag bara 
Älskar eller saknar någon nu? - Denhär frågan går ju inte riktigt under kategorin "har du någonsin" men joo

* Inlägget är tidsinställt (skrivet 8.3)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti