sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Coming home to you

Som jag skrev senast så har jag alltså mycket att se fram emot detta år. Tänkte berätta nu lite kort, eftersom dom grejerna snart börjar hända, wiieh.


1. Stockholm 22.-24.3 ! Alltså om två veckor :) WOOP. Känns skittöntigt att säga att det är skönt att åka bort eftersom det "bara" är Stockholm med familjen, men så är det ändå haha. Blir alltså en kryssning med pappa, hans fru, Lina, och Frida. Ska väl mest shoppa och äta gott, inte annat speciellt :).

2. Tvåornas konsert 01.04! Detta är något jag ser massor fram emot, vet inte riktigt varför jag är så excited haha. Detta är i alla fall vår klass så att säga "slutprojekt", sen kommer det förstås individuella såna också men detta är slutet på våra alla musikkurser tillsammans. Haha usch vad hemskt sagt, det ska jag inte tänka på... MEN i alla fall så hoppas jag att alla kommer så vi får salen fylld :). Det blir skitfint, vi jobbar hårt och vi kommer göra ett fantastiskt jobb! Aaah min klass är perfektaste någonsin. 

3. Himos 17.-20.4 !!!!!!!!!! Det här väntar jag fan mest på. Det kommer bli helt fantastiskt. Vi ska alltså upp till Himos med ett gäng vänner på påsklovet. Himos är alltså ett ställe nära Jämsä, ett skidställe. Vi är 5 som ska skida, och 3 som inte ska. Jag är en av dom 3 som inte föredrar vintersport hehehe. Vi ska vara wifeys, typ supa, kocka, gömma påskägg, och annat kul hahaha. Can't fucking waaaaaaaaaait.

4. Vappen hos Ellen-pellen 30.04! Vi ska typ med liknande gäng som i Himos (probably?) grilla och fira vappen hos Ellen. Kommer bli skitbra, som allt annat med dessa peeps. Ah så härligt. Här är en bild från förra årets grillning 01.04 hos Cia, sådant fint väder och fin stämning vill jag ha, och kommer det bli i år också, det är jag säker på! Har dom bästa vännerna ever så vet att det blir fantastiskt.

5. Min födelsedag 17.06! WOOOOO 18!!!!! Enough said. Här är en bild från förra året från min fest.

6. Paris 19.-23.6 och ONE DIRECTION 20.6 !! Kommer bli en skitbra början av en resa som sedan forsätter ;) Scroll down typ en centimeter för att få reda på vart hahhahahaaaaaaaaa jag är skitrolig.

7. Malta 23.-30.6 !!! Sååå basically åker vi alltså direkt från Paris till Malta, och så via Paris tillbaka hem först den 30e. Så blev en lite längre resa ändå, skönt!! Hotellet ser fint ut och blir kul att åka till ett nytt land, eftersom jag ju har åkt ett antal gånger till Italien på somrarna med mamma. Kul det med men i alla fall, nu får man se nåt lite annorlunda än det. Blir skönt att bara ta det lugnt i värmen ah längtar!!

Det förtjänade två bilder hehe. Sååå nu känns allt ju skittråkigt när jag har tänkt på allt det roliga :D. Får försöka förgylla min vardag på nåt sätt ända tills kul saker börjar hända haha.. HUR SKA JAG ORKA HEELA TVÅ VECKOR ??? lol. Kanske jag klarar mig. Nu ska jag i alla fall inte förgylla min vardag utan nästanåt tvärtom. Ska nämligen jobba på ett Hälskokunskap arbete. Inte så skoj... Pls someone motivate me I'm begging you, jag får inget gjort. Ok nu går jag seriöst herregud procrastination master.
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti