sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Där blommar fyrklöver, här växer otur

Hellooo:). Ska om några timmar sticka iväg till Bebbans lande. Försöker komma på grejer till att packa, jag brukar liksom inte fara till landet så ofta... Alltså okej min pappa bor i princip på landet men det är annan sak. Men det kommer anyways att bli roligt, eftersom jag är där med Bebban & Ninni. Retardgäng qualitytime ♥. Haha nej men iallafall...

Kommer kanske inte bli mycket bloggat därifrån, vet inte ännu. Men eftersom jag inte vet hur det är med internetkvaliteten osv där så är det ju helt bra att jag fixar lite tidsinställda inlägg ändå hit? Då behöver jag dessutom inte sitta mycket vid datorn där heller fastän nätet skulle vara bra :).

Anyways jag far idag som sagt, och är tillbaka på onsdag eftermiddag. Men nu orkar jag inte börja skriva en massa mer här så jag önskar er några fina dagar, och så börjar jag jobba på inläggen. Puss ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti