perjantai 20. heinäkuuta 2012

There's no sense in going over and over, the same thing as before

Nu är jag färdigfixad och ska snart se en gammal vän (haha inte Ida, ni som tänkte det:D). Nämen alltså ni får ju se senast i bilder från idag vem jag pratar om :). Anyways så de ska i alla fall bli intressant. Sen ska jag väl bara slöa idag resten av tiden.

På måndag eller söndag ska jag nämligen på jobb alltså. Det var det här jag egentligen skulle berätta om igår men jag glömde bort det. Jag ska alltså till en person som jag känner för att sköta hennes barn. Hon har fyra stycken (fyyy.....) så det blir mycket jobb. Är där nästa vecka, så kommer jag till pappa för veckoslutet och sen veckan efter det far jag ännu tillbaka och jobbar till den fredagen sen igen. Det är alltså samma ställe som jag jobbade på förra sommaren (ni vet som läste min förra blogg). Blir i alla fall bra med lite pengar, fast jag inte har aaaaalls lust att fara iväg nu. Inte liksom för att jag inte orkar jobba, utan skulle bara hellre vara hemma med kompisar. Jobbar just dom veckorna som mänskor börjar komma tillbaka till stan. Njaaa i alla fall så ska vi sen festa ordentligt när jag är tillbaka :D.

Nåja men nu ska jag sluta babbla och gå och göra något annat. Ha en fin dag ♥.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti