keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

So far away and now I just need you here

Bläääää hellooo:). Hade en ganska bra dag idag i IKEA och hos Mimmi. Fick med mig lite mer ljusgrejer igen från IKEA, har nån addiction till att köpa ljus o sånt fast jag typ aldrig bränner ljus?? Whateveeer...

Anyways, jag orkar inte börja fixa med kameran nu, så tänkte ta det imorgon på typ förmiddan eller något. Nu blir dethär en liten Justin Bieber -relaterad post. För goddamn jag skall på hans konsert. Förstås har biljetterna ju inte ännu kommit så jag ska inte egentligen säkert dit, men jag MÅSTE dit. Fan vad bra det sku vara!!!! Aaaaaaaaaaaa..... Nåja själv jobbar jag ju nästa vecka (mer om det typ imorgon), så mamma får fixa biljetter till mig och Ninni! Faaan vad jag hoppas att det fixar sig så jag kan se honom 26.4!! ♥

en av mina favoritsånger ♥


oooooh... jag vet hon kommer först på slutet men dethär är så braaaaa

aaaaa my baby ♥. han e perfekt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti