perjantai 13. heinäkuuta 2012

vill kunna kalla dig min, i alla fall för en dag

Heeey! Happy friday, dagen byttes precis :). Sitter anyways på Weekdays sidor och dreglar över deras kläder. FAAAN ta dendär butiken, härliga kläder men ändå lite "dyra" priser. För min smak då alltså... och plånbok för den delen också, haha. Nåja men dregla kan man ju, och något av dethär tänker jag nog köpa i slutet av sommaren när jag igen tillåter mig själv att köpa något nytt, haha. Har shoppat alldeles för mycket. Berättade väl inte ens vad jag köpte igår för er?? Köpte i alla fall en Cheap Monday  tygkass från Weekday, med lite såndär ljusblåish detdär märket (dödskallen alltså). Annars är dendär kassen vit. Sen köpte jag från uff en äkta läderjacka som är röd, för 20€ (!!!!). Den är lite sådär baseballjacka-formad liksom, så den är jättesnygg:). Eftersom det är uff så är en söm dock lite sönder, men för jackan till sotaren imorgon så sen borde det vara fixat o fint! Anygays här är a few av kläderna jag vill ha NU!

MTWTFSS Collection, Dina Sweater- Black, 70€ (rea 35€ FUUU...)

MTWTFSS Weekday, Speak Blazer -Beige Light, 55€

MTWTFSS Weekday, Free WKDY tee -Grey dark, 16€

Cheap Monday, Lina Skull tee -Black, 22€




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti