lauantai 27. huhtikuuta 2013

And I'm loving every second, minute, hour

JUSTIN BIEBER! Bästa kvällen någonsin. Våra platser var inte bland dom bästa, på flit sittplatser p.g.a att vi tänkte att det skulle vara HELT galet. Vilket det partly var, men skulle nog ha klarat ståplatser. Våra platser var bra iaf, kanske inte bästa för fotandet men det bryr jag mig ju inte om. Som Ryan sa i videon dom spelade under encoren, man kan sätta ner telefonen och kameran för en stund och faktiskt skapa lite riktiga minnen! Kommer iaf minnas kvällen förevigt. Här är lite bilder, kollar sedan hur videona ser ut, om nåt är värt att posta :). ANNARS SÅ SÅG JAG JUSTIN IDAG! Var på stan med Ninni och råkade gå förbi Louis Vuitton butiken. Undrade lite över folkmassan, och sen mitt i allt så stiger Justin och hans två vänner ut från butiken. Obeskrivlig känsla.. Såg honom bakifrån och var inte 100% säker då, men sen när jag såg hans insta. Höll på att dö.... Jag har sett honom bara några meter ifrån. SJUUUKT.















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti