sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

How can I give any more?

Hej. Har igen känts som att jag inte har skrivit på superlänge, fast det har varit 4 dagar bara. Jag har inte mycket att skriva och ingen vidare inspiration att fota, men skriver nu ändå emellanåt. Veckan var som förutspått väldigt jobbig. Hade iaf en bra fredag kväll så det var kul. Skulle ha ångrat mig om jag skulle ha valt att stanna hemma då. Sen fick jag tala av mig på lördag med både kaffe med Mette och kvällspromenad med Cia, bra det. Denna söndag har varit slö. Lite lappar inför JBkonserten med flickorna, men annars inget. Kollat glee hela veckoslutet typ varje stund jag varit hemma. Mysigt. Och kan inte fatta att det är JB på fredag. Faaan! Denhär veckan måste ju bli bättre än föregående, i andra fall också. Och snart är det vappen. Jesssss.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti