keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Never knowing if there's solid ground below

Heej! Lite mixed couple of days. Mest bra nog :). Igår bra saker bodypump & tvåornas konsert. Båda riktigt lyckade. Dagens bra saker var gardinjakt med Mette och att mamma skaffade kort till Motivus åt mig!! Jeejee ska gå dit genast när jag hinner =fredag, lördag, och hopefully söndag <3. Har så gymfeelis igen, som bara förstärktes av bodypumpen. Rolig surprise som gåva från gymmet var även cityshopparis reakort, 487 erbjudanden, och mer kommer om en månad. Nu kan jag äta, shoppa, och uppleva saker billigare! Kan även ta hiv-test eller köpa leksaker för väldigt billigt t.ex.!! (haha..) Iaf riktigt nöjd med de två senaste dagarna in that sense. Förutom prov som sket sig idag, och lite annat smått som jag bestämt mej att ignorera totalt! Keeping things positive yayyy. Imorgon provfri dag och sen superlång kväll med flöjtövningar. Jag klagar inte, det är bra sätt att få tiden att flyta på. Sen är det redan fredag <3. Kärleeek.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti