keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

You sound so innocent, all full of good intent

Hejj. Har haft en fittig dag. Kan vara till stor del p.g.a att jag vaknade med huvudvärk och det har pretty much inte lättat alls. Kanske lite när jag fick burana 600 av Anni. Borde ju lätta typ helt då, för den är ju skitstark.. Men nej. Lite trött blev jag bara. Köpte iaf lite choklad till sura mig och gick hem och tittade på Glee. Så nu känns världen snäppet bättre. Var just en tråkig sur person dock när jag talade med Cia, så så mycket har det inte förbättrats haha... Ska iaf säkert inte göra nånting alls idag. Som planerat igår, fast p.g.a andra reasons. Skulle faktiskt ha farit en sväng via stan efter skolan, men huvudvärken tvingade mig hem redan innan skoldagen ens var slut. Var helt okej eftersom jag inte skulle ha orkat med tyska ändå, lol. Meeen hoppas ni har haft en bra dag  iaf :). Här får ni ennu mina "hej jag sitter här och surar och har hemsk hårdag"-bilder. Enjoyyy.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti