lauantai 27. huhtikuuta 2013

I will catch you if you fall

Alltså obeskrivlig kväll. Kommer minnas 26.4.2013 förevigt. Den lyckan där inne på Hartwall... Hade kunnat stanna där för alltid. Yttre världen är 5000gånger sämre. Där inne var det bara han och vi... Helt crazy kväll. Jag är lite paff bara, har typ inga ord. Eller ända orden är dom i en video jag tog där han pratar till oss. Måste uploada den hit på bloggen så ni får se. Han säger "do you know how much I love you??" ooooh o sen "who wants to be my baby?". Dom orden är i mitt huvud nu. Faaaan. Nåjaaa imorgon kommer bilder tror jag och lite mer prat om grejen! Nu ska jag krypa ner i sängen i min nya Believe-tour skjorta och sova gott!! Hoppas på att inte vKna alldeles för hes på morgonen. Puss.

P.s. Bilderna (utom bilden på mej obvy) är inte mina, men tror dom alla, eller iaf med säkerhet 2/3 är från Finland.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti