lauantai 31. maaliskuuta 2012

Jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Hej! Har varit världens värsta bloggerska idag, och det bara fortsätter haha. Nämen jag känner mig helt död nu när jag har kommit hem.

Vi hade nog roligt hos Elias, men jag har känt mig sjuk hela dagen. Men kan jag säga att jag har sätt alla star wars filmerna! Vad det nu sen har för nytta haha, men känner mig nöjd i alla fall!

Imorgon hade jag tänkt gymma på förmiddan, men får se om det alls blir av, är supersnuvig. I värsta fall stannar jag hemma och zumbar, känns att jag åtminstone måste göra något, annars far träningsrutinerna igen till skit. Sen på eftermiddan blir det film med Ninni, ska bli riktigt roligt att se henne! Var länge sen senast...

Aaanywhore, nu ska jag fortsätta med min ensamma myskväll med nudlar,musik och internet. Haha sad. Vi hörs imorgon:)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti