keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Y yo por mi parte propongo intentarlo de nuevo, volver a empezar

Hej! Jag har haft en jättebra dag:). Först skola... Inget annat speciellt utom photoshooten då. Därifrån får ni bilder i dethär inlägget! Yay. Vi hade jätteroligt, ninni var en bra fotograf och blev faktiskt en del lyckade bilder. Haha fick en tutning av en bil också när vi stod på sidan av vägen och fotade ;D. Lol. Sen efter skolan var vi och se på innebandy-match i skolan och sen kom Bebban till mig. Vi såg på friends, åt och pratade. Som oftast,haha. Nu sitter jag och längtar efter sommar, lyssnar på bl.a. Ricky Martin och Enrique Iglesias... Vilket inte är typiskt mig i normala fall. Men det är så somrig musik, och jag längtar så mycket! Annat ska jag säkert inte ens göra idag tror jag. Nåja, här kommer bilderna från idag (en del alltså). Vad tycks? Puss&Kram






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti