torstai 1. maaliskuuta 2012

when she lays you down I might just die inside

Heyy! Övar på biologiprov nu, därför blir dethär ett snabbt inlägg bara... Bebban var här efter skolan, vi köpte skräpmat hem och övade biologi. Fick verkligen pushen jag behöver inför provläsning, för hon förhörde mig alltid emellanåt o märkte hur snabbt jag faktiskt lär mig! Så nu ska jag snart fortsätta öva igen.. Förde precis Bebban upp till busshållplatsen, skön promenad med hunden med samma blev det:). Jag är säkert en av dom ända mänskorna som tycker om slasket? Alla tycker det är äckligt, men jag tycker bara det är clear vår-sign :) awesome! Så var skitglad när jag gick hem genom pölarna:D. Nåja, nu ska jag gå och fortsätta läsa :( . Ha en bra kväll ni som inte måste nörda er ♥


haha snöväder i ellivuori.. Snart är det över :)!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti