sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

The universe will never be the same

Hej kära läsare! Ligger och ska snart börja sova. Jessica kom också övernatten hit så har lite sällskap. Denhär kvällen var 10 000 gånger better than expected! Har säkert inte skrattat så mycket på många månader och aldrig dansat så mycket i hela mitt liv! Allt var superbra.

Ända minuset var att mänskor i vår ålder fortfarande blir sjukt barnsliga genast när dom inte får komma på 1 fest... Som om dom inte hinner festa senare liksom. Dessutom är det jättedåligt av en superbra vän att sätta sin vän sådär i mellanhand vid såna situationer.Att man inte kan ta det som en riktig person och acceptera att man inte är välkommen, utan börjar fittas mot den som bara informerar en om saken. Hatar sånt och blir påriktigt sjukt arg,ledsen och besviken att nån kan bete sig så. Haha ska inte börja vara för öppen här, men säger nu till er: Om ni blir behandlade såhär, säg till ordentligt! Säg, skrik, gråt, whatever bara ni får det klart att det inte är okej. För jag är faktiskt jättearg på sånt. Det är en reason varför jag tycker att min skola är lite dålig, där finns verkligen massor selfcentered personer fast alla inte låter det visas. Aaa whatever nu far jag och sova, pusspuss! Stay loyal.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti