sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Promise I'm worthy

Hej! Har haft liten paus, har varit hos pappa och inte orkat blogga, + akkun på ipaden & telefonen tog båda slut och jag hade ingen laddare med. Fortfarande lite sjuk, ögoninflammationen håller på att gå över snart, men har fortfarande supersjuk hals. Hoppas jag inte har angina eller nåt.  Kan btw inte ännu heller sätta hit bilder på mig själv (eller någo andra nya bilder för den delen). Eller kan och kan, men vill verkligen inte:D. Imorgon kanske, för jag tänker gå till skolan. Anywho nu tänker jag gå och laga något att äta eller nåt sånt, och sen se på lite tv kanske. Imorgon har jag som tur sovmorgon och sen bara gympa (som jag inte kan delta i), + fysik och sen biologiprov. Så inte sååå hemsk dag iallafall. Vi hörs imorgon:). Puss o kram!


p.s gammal video i know, men jag linkade den till en kompis just:D bara för bra...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti