tiistai 1. tammikuuta 2013

Been trying hard not to get into trouble

Hejj!! Tänkte ännu kasta ihop ett inlägg om hurdant mitt 2012 var och vad jag förväntar mig av 2013. Mitt nyår var btw helt okej, kvällen åtminstone. Vid midnatt mådde jag dåligt och hade ingen vidare lust att skåla in ett nytt år. Samma skit tänkte jag.. Hoppas inte :).

2012 var iaf mitt bästa år hittills kan jag lätt säga. Det var verkligen inte bra hela tiden, men oftare än tidigare iaf:). I början av året mådde jag inte så bra. Mot våren började det lätta lite, men blev lite replaced med den realityn av att jag och klasskompisarna snart skulle gå olika vägar. Vi hade iaf världens bästa stunder då den våren. Var bara som normalt idioter i skolan. Sen var det slutarbetsvecka med Mimmi. Åkte ett varv till Tallinn också. Sen var vi på restaurang och borgbacken med klassen. Rökte vattenpipa på berget (första gången för mig), frågade läraren med men han hade inte lust. Åkte lite på borgbacken, och for sen ut och festa. Kom till mig med ca10 mänskor övernatten. Skrattade. Grät. Saknade redan färdigt. For till skolan nästa dag med värsta hangover. Sen skolavslutning. Grät inte, vilket var konstigt. Päättärit som var superhärligt, men for tidigt hem pga kalla vädret.

Sen sommaren åkte jag till Italien. Hade käty när mamma var i Amsterdam. Var massa med kompisar. Slösade 400e på en vecka. Satt barnvakt. Blev antagen till tölö. Fyllde 16, osv. Bästa sommaren.

Hösten började med ny skola. Världens bästa skola, världens bästa klass. Åkte på lägerskola. Mådde genuint bra. Inte hela tiden, men ofta. Kändes konstigt och främmande, men härligt. Festade mer än förr. Började vara med Vilhelm mer och mer.

I början av vintern blev jag ihop med Vilhelm. Talade med Cia mer än nånsin på hösten/vintern. Gick på lillajulsfest. Åt mat som pojkvän hade lagat utan att få foodpoisoning. Träffade hans föräldrar. Hade julspex. Åkte till Spanien, och märkte hur det faktiskt var bra för min relation med pappa. Aaaand here we are:).

Små saker hände också. Hade blont hår, hittade kärleken till Lana del Rey, köpte första gången sprit själv, började skriva dagbok igen, åkte kanot utan att falla i?!, såg the notebook o blev kär. Osv.

2013 vill jag vara ännu gladare och lyckligare, festa lika mycket/mer, åka till Danmark med kompisarna, ha en awesome födelsedag hemma äntligen, och bara ha det bäst.
























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti