maanantai 14. tammikuuta 2013

I'm in love with you and all your little things

Den här dagen var helt superbra. Ganska lugn skoldag, och en supereftermiddag med Vilhelm. Sen för sent till teorin på kvällen, eftersom jag bara inte kunde lämna honom helt i tid haha. Berättar inte mycket om honom förutom för närmaste vänner, och vet också att jag inte skriver typ alls här och så ska det få bli. Mina bästa vänner vet allt, och resten av världen nästintill inget. Och så vill jag ha det. Men ska bara säga nu att denhär dagen var så bra och idag förstod jag helt ordentligt att jag är lycklig. Var den bästa känslan nånsin. Ingen rädsla,ingen ångest, känns nästan som man sku kunna säga inget jag. Men alltså bara fullkomlig lycka. Och han är en stor del av det, och det är jag så tacksam för <3. Kärlek.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti