keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Make it disappear by the dawn

Hejj! Hoppas ni har det bra. Själv har jag haft en helt okej dag. Väldigt rollercoasterigt såhär med känslor och mående men så är det ibland. Tror det beror mycket på att detvar jobbigaste skoldagen i veckan, och har dessutom varit helt slut hela dagen. Beror säkert mycket på gårdagen då jag kom hem vid midnatt, och så skulle man till skolan till 8.

Igår då alltså. Vinterbal. Var väldigt excited före det. En kväll med kompisar, pojkvän som avec (so cute) osv. Yayay. Det blev också en rätt bra kväll. Maten var nu helt från rumpan men annars var det riktigt bra. Fick mig en typ classic promnight när vi dansade med Vilhelm, +han lånade jackan/kavajen/whatever åt mig när jag frös. Var som dom miljoner filmerna/tvserierna där man gör så :D kul. Nojaa sen efteråt åkte jag, Amanda & Bella till Amanda lite före dom andra. Hade ganska girltalk/deeptalk på vägen dit och där en stund med, vilket var helt super tyckte jag :). Sen kom Vilhelm, Martin & Akseli dit också en stund och vi hade det roligt. Idag har jag bara som sagt varit helt döslut. Ska gå och sova i tid idag. Skulle kunna göra det redan nu men klockan är bara halv 7 så tror jag lämnar det till lite senare iaf. Men ha det så bra <3 puss på er! I övermorgon är det veckoslut, keep that in mind ;)

P.s 100 DAGAR TILL JUSTIN BIEBER @HARTWALL AREENA ÄÖÄÖÄÖÄÖ




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti