torstai 3. tammikuuta 2013

You can't expect me to be fine

Holaaaa. Är tillbaka i huset nu till kvällen. Idag ska Marie och Björn laga mat åt oss, så blir säkert gott :). Idag var vi på Playa del Cura typ hela dagen. Eller njaa kom hem vid 4 för det blev lite molnigt. Men det var iaf skönt:). Fick också en chans att se hotellet där vi var 2005, när jag lånade deras wc idag haha. Var faktiskt surprising hur mycket jag mindes av allt! Trodde inte att jag minns typ nåt..

Imorgon ska vi ha en exciting dag. Vi ska gå till Amadores stranden på morgonen. Där ska vi göra roliga saker! Vi tänkte nämligen åka olika grejer där, typ ring, bananbåt, jetski och såndän grej som man flyger i som dras av båt. Cooolt!! Är lite skraj för att åka dendär flyggrejen eftersom jag har höjdskräck, men man får åka två eller tre i den så då känns det lite mer safe I feel. Så det ska bli kul!

Hoppas ni har det bra:). Om 5 dagar är jag hemma, yayy! Puss

Här är ennu ett collage av min eftermiddag och lite shopping (cia pusspuss love u hah)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti