sunnuntai 20. tammikuuta 2013

We're not the fortunate ones

Hejj! Har haft ett ganska relaxing veckoslut. Dagen med Mette igår var super, vi åt på picnic och pratade i några timmar :). Fun! Sen kom Vilhelm dit och träffade henne och sen for jag och han till bion. Såg the Hobbit.... Har inte sett en enda lotr men trots det var det faktiskt en ganska bra film!! Var nöjd med valet och det var riktigt mysigt. Sen kom jag hem och hade lite mer filmmys, med mamma. Skön dag. Idag vaknade jag först vid 11 vilket är sent för mig, men välbehövd sömn var det iaf. Sen släpade jag mig till Cia vid halv 2 och en timme senare till Ninni för att läsa fysik. Läste faktiskt nästan tre timmar ganska flitigt (om jag inte räknar helt fel), och sen såg vi 50/50. Ganska socialt veckoslut har det varit, kuul så. Nu ska jag gå och sova, efter att jag har ätit min middag/kvällsmat färdigt som basicly är som morgonmål :D. Men nojaa bild på det och en "gammal" bild på mig från spanien! Inte säker om jag har publicerat den här eller bara på instagram... Nojaa anywayyss pusspuss





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti