tiistai 17. tammikuuta 2012

don't look back at this crumbling fool

Weeh jag är duktig för nu sätter jag äntligen in bilder från lördag! Annars idag då... Som sagt var galet fittig på allt idag efter studda-timmen, bara för att jag stressar så mycket inför GEA-ansökningarna som kör igång nästa månad. Blah jag vill vara på lågstadiet!! Eller någå sånt... :D.

Imorgon blir det GEA-infomöte stuff i Arkada kl 18, hinner blogga mellan skolan och det, eftersom vi kommer hit hem med Bebban före det. Hah så kanske ni får nån bild på oss båda, jess...:D. Nåt för er att se framemot....krhm not. Iallafall nu slutar jag babbla massa onödigt och sätter in lite bilder istället.



söta Ken, Mimmi &Wade ♥

birthdaygirl (;

Vackra Jessica & Jaana!

Mimmi&Minéa ♥

storlekskillnad? Näädå..











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti