maanantai 16. tammikuuta 2012

Hanging out with the stars

Wooh har varit lite checked out från internetlivet hela dagen märker jag nu. Dessutom av eget val, eller har inte alls tänkt på hela grejen, konstigt? Iallafall idag var det som sagt skola &gym, alltså inget speciellt. Nu liggger jag här klar för att sova (ja jagvet att klockan är bara 10), men tänkte nu ännu berätta för er att jag forfarande finns :D. En annan grej som hände idag var att jag färgade håret. Blev helt okej, ingen speciellt stor ändring. Blev bara lite mörkare än det varit, inte precis den rikningen jag velat gå mot men it's okay:). Nästa gång blir det iallafall ljusare tror jag! Imorgon har jag skola som vanligt, ska laga sushi i hussan, så det blir roligt. Fusksushi anyways, använder inte rå fisk nämligen (thank God), blir säkert bra. Efter skolan kommer jag hem snabbt och då tänkte jag sätta bilderna från veckoslutet till datorn, weehoo. Kanske tar lite bilder imorgon också så då kommer det bilder på det med. Vi hörs imorgon, godnatt söta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti