perjantai 20. tammikuuta 2012

Everybody learns from disaster

Är fortfarande sjuk. Igår var det 39 graders feber, sjuk hals, snuva och värk i hela kroppen som gällde. Idag lite bättre, fortfarande lite av allt detdär, men inte lika hög feber t.ex. Hade planerat att fara till Kallion Ilmaisutaito lukio (ett gymnasie) och se imorgon på morgonen men blir nog inte av. Känner mej super-trött och svag. Förr tyckte jag det var helt okej att vara sjuk ibland, det var liksom skönt att få vara hemma, men nu dethär året har jag typ varje dag velat gå till skolan? Que...



En annan konstig sak är annars också det att min hund igår verkade lite sjuk igår samtidigt som jag? Sen pratade jag med Cia och hon sa  att hennes hund också var sjuk förra gången som hon själv var sjuk? Så tänkte jag wtf, ok ett konstigt sammanträffande bara. Men sen igår på kvällen hade mamma träffat nån hundägare när hon var ute med Peppi, som sade att dom har haft samma grej många gånger? Hundar blir typ sympatisjuka verkar det som, weird. Så iallafall igår bara låg jag och  hunden på soffan och såg på tv/ sov och idag blir det väl ganska samma! Bloggar nästa gång när jag mår bra, blir säkert om några dagar! Ta hand om er:).



lilla sympati-sjuka hunden ♥



wheew mamma hämtade dehär till mig



min view som jag legat och stirrat på....jess



har typ använt varenda papper i hela huset, borde gå till butiken...



passade på att skära mej i fingret också, KUL!



tycker inte om te men har druckit massor av det nu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti