lauantai 14. tammikuuta 2012

Keep me where the light is

Hejsan nya bloggen;)! Flesta av er som läser är antagligen såna som hittade mig via min blogg.se? Fick iallafall nog av det, tyckte hela sidan bara var skitkrånglig om man ville ändra på sin blogg o så. Så nu har jag alltså en här istället. + blir skitmycket lättare att kommentera på mina vänners bloggar o sånt nu när man har samma sida som alla andra! Kommer iallafall att fortsätta skriva på svenska här i nya bloggen också. Hade en liten tanke att ändra till finska men så tänkte jag att jag ändå i princip "fortsätter" denhär bloggen från den gamla. Samma address and everything...


För er som inte vet så kommer nu en kort presentation om mig.


Heter alltså Klara Nyberg, bosatt i Helsingfors hos min mamma, men bor ibland också hos pappa i Sibbo. Är 15 år gammal och går i Munksnäs högstadieskola. Intressen är väl att vara med vänner, syssla med musik och ha det roligt bara :). Mer tänker jag inte förklara för er eftersom dethär redan känns som en extremt tråkig text! Anyways tänkte sätta in några bilder ännu här och så  börjar bloggandet officiellt imorgon. Woops idag, men alltså efter natten ! Sov sött 






1 kommentti: