tiistai 24. tammikuuta 2012

I've done all I can to stand on the steps with my heart in my hand

Wiieh bra dag idag:). Var i skolan några timmar, sen en sväng till Vaskivuori (gymnasium med sång och dans linjer). Well en sväng var det ju precis inte, Vaskivuori är i Vanda och det är i princip ganska lätt att komma dit men herre fucking jävel med VR. Alltså tåget var typ tusen år försenat när jag skulle hem tillbaks, + sen hoppade bussen över en tur så måste vänta 4 evigheter till! Just my luck? Men jag hann riktigt bra iallafall, för jag märkte att Vaskivuori inte var för mig så jag stack tidigare därifrån, orkade inte stanna kvar i onödan liksom.

Men sen blev det Tölö! Och med samma som det var ett tråkigt möte var det bara sjukt awesome! Fick bara en hemskt stark känsla att jag bara måste klara dethär! Dethär är vad jag vill, det vet jag nu. Vill komma in dit, vill sjunga så mycket som möjligt och vet bara att det skulle vara så perfekt:)! Måste dock skärpa mig som fan och jobba sjukt mycket på att förbereda mig för inträdesprov osv! Wooop jag är så excited! Hoppashoppashoppas!


Puss på er my loves, vi hörs imorgon igen:). Imorgon har jag inget planerat, men får se vad jag hittar på! Har en känsla just nu att jag kommer vela träna imorgon, var ju en tid sen sist eftersom jag var sjuk så många dagar. Så det blir ju skönt:). Aaanyways, sov gott!








hahah skämt:D.




1 kommentti: