lauantai 14. tammikuuta 2012

Think I need a sunrise, so sick and tired of sunset

Hej guys! Idag har inget speciellt hänt ännu, håller nu på med liten timeout från städning, haha. Sjukt vad mycket kläder jag märker att jag har nu när jag städar, fast jag alltid tycker att jag inte har nåt att sätta på mig? Weird. Nå kanske det blir mer användning av dom nu när jag igen minns vad jag äger:D. Idag blir det lite till städning snart, så blir det lunch hemma och sen vid 4-5 tiden far jag till stan med Minéa! Därifrån blir det 270an till esbo aaand Mimmi (; ! Wiieh. Har tänkt ta det lungt ikväll, och kommer att vara hemma redan vid 1 så :). Har inte sån hemsk lust att festa som en galning ikväll, tänkte gå till gymmet med Ninni imorgon nämligen, och har inte annars heller lust på någon krabbis! Men kommer iallafall att bli en rolig kväll, både härliga mänskor som man redan känner och nya, säkert jättetrevliga, mänskor! I'm excited. Nu ska jag väll ta och fortsätta med att städa, fyfän, men så blir det iallafall nästan färdigt innan jag far! Måste ju fortfarande hinna sminka+ fixa naglarna också... Men ja, vi hörs innan jag far, puss♥







3 kommenttia: