lauantai 25. helmikuuta 2012

behind the scenes he means the world to me

Hej! Kom just hem från stan... Blev en ganska kort stund som jag sen var med Bebban för ingen av oss hade egentligen pengar att använda + åtminstone jag var jättetrött... Är fortfarande. Tror jag ska kolla på tv-program från datorn nu och sen om nån timme eller nåt skall jag zumba. Orsaken varför jag inte har pengar mer btw; var ju alltså på stan med Lina och Frida tidigare idag. Blev ju köpt lite grejer. Nya linser, en skjorta, solglasögon och örhängen:). Visar sen, ska ta foto med kameran istället för photobooth så därför tar det en stund. Men blir imorgon tror jag! Nu får vi bara hoppas på en solig och vårig dag så jag kan använda solglasögonen! Har helt bild i huvet, skjortan och örhängen på, solglasögonen, och stram hästsvans! Så har jag ännu ett armband på H&M som jag måste springa in och köpa nån dag! Sjukt shoppingsugen. Åtminstone nu far jag och se på American Idol och Glee, so byebye!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti