keskiviikko 15. helmikuuta 2012

I want to be the one to walk in the sun

Ett till inlägg nu direkt efter, lite ordentligare, och också med bilder från kameran! Tagit lite bilder under denhär veckan i skolan och så. Idag var det då skola, 8.30-14.00 about. Sen var det meningen att gå till gymmet men jag var dööödstrött! Jag bestämde ändå att inte gå först typ en hållplats innan jag skulle bli av spårvagnen. Så tog spårvagnen in till stan med Mimmi och åkte med henne med bussen tillbaka hem:D! Onödigt much? Nu när jag har varit hemma har jag typ bara spelat gitarr och sånt. Ajjoo kollade på nyaste Glee avsnittet (valentine's day tema). Därifrån blev jag på nåt sätt påmind om Finns version på Girls just wanna have fun! Herregud... Ni måste söka upp den på youtube, dör så bra den är! Iallafall nu ska jag inte babbla på så mycket mer. Har imorgon matteprov så skulle väl vara bra med ens lite övning till ännu? Borde också cykla/zumba, har dåligt samvete av att ha skippat gymmet, och är inte lika trött mer!

Har btw funderat på några saker. Sportlovet, vet inte om jag kommer kunna blogga därifrån? Alltså mobilblogg förstås, men vet t.ex. inte om det finns internet för dator/ipad så får se. Kan vara att ni får nöja er med pixlade förstörda bilder på vår tillvaro då...Usch. Är btw så redo att fara iväg nu, orkar inte vänta. Är ju inte långt vi far precis, men känns bra att bara komma bort en stund. Fast skulle ju inte skada med något lite längre ifrån. En person jag känner stack till Japan idag, Elias far till Barcelona imorgon, Minéa far till seyschellerna inför sportlovet, + en massa folk far till Åre, osvosv! Men är helt nöjd iallafall:).


Nåja nu har jag babblat på fast jag skulle sluta, men nu måste jag faktiskt gå... Men ännu några bilder får ni! Hörs imorgon!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti