perjantai 17. helmikuuta 2012

Eyes that know me...




Heey! Dålig jag-dag idag, vilket alltså betyder fula foton, men tänkte i alla fall att jag sätter några så man vet hur jag sett ut idag. Idag var det superchill, ok först biologi vilket verkade ta en evighet? Längsta 75minuterna på länge, that's for sure. Sen var det nånslags välläsningstävling. En  min kompis läste om könsorganen från biologiboken och fick pris, haha:D. Sen var det moddatimme men både läraren och vi elever var lata så vi talade bara. Jag och några mina kompisar satt bara med läraren och pratade:D. Hade världens tent om hans liv, haha. Vi frågade massor om hans flickvänner osv. Sen nu slutade vi 13.20 och så har jag kommit hem för en stund sen. Måste öva lite flöjt innan jag far och så tänkte jag spela lite gitarr också... We'll see. Får ta flöjtövandet först åtminstone, har timme idag. Aijoo jag far annars till pappa idag, kommer tillbaks antagligen på söndag förmiddag. Då blir det bloggande och så, o sen får vi se med resten av lovet. Kan som sagt hända att det blir ordentliga dator-inlägg först när vi kommer hem tillbaka, nästa veckas torsdag? Jaja, vi hinner höras innan vi far dit. Så nu går jag nog tror jag, vi hörs igen! Ha en superbra fredag ni som ska festa (och ni andra också för den delen). Party hard♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti