sunnuntai 12. helmikuuta 2012

So sad youre hurt, bohoo, did you expect me to care?

Heey! Påväg och sova snart. Dagen idag har varit väldigt kul. Vi lagade mat, som jag tyvärr inte tog bilder på, men som iallafall var supergod! Så spelade vi lite spel med faster och hennes pojkvän, och så for jag hem vid sju. Välspenderad dag alltså:). Nu har jag igen spelat lite gitarr o sånt och nu skall jag till duschen. Imorgon hinner jag sen heller inte sätta fredans bilder men under veckan kommer dom poppa upp här I swear! Tänker inte lova dagen än eftersom jag faktiskt inte vet. Men ni lär ju märka sen... Nu går jag, sov gott ! Btw bilden på bebban & mimmi är från fredag, bet you can't wait for more?! Haah fy... (sorry m&b :D döda inte mig).. Nåja HEJDÅ.

1 kommentti:

  1. HAHAH, NEEEJ VI E SÅ FULA :DDDD ja fatta just att du måst ha åtm 100 fula bilder på mej på din ipad..

    VastaaPoista