sunnuntai 12. helmikuuta 2012

I'll never ask for too much

Godmorgon! Har vaknat vid 9tiden, varit i duschen och sett på lite American Idol. Nu ska jag om ca 1h fara iväg till min faster. Blir bara jag och hon, eftersom min syster är sjuk... Men det blir roligt iallafall:). Min faster är såpass ung (ok 35 typ) att hon är nästan som en kompis :D. Så det är alltid kul att se henne. Efteråt kommer jag väl bara hem, måste kolla om jag har läxor och sånt. Ny period imorgon så måste ta reda på hurdant schema jag har? Kanske med samma printa GEA-ansökan papper så att jag får det gjort i tid. Ska lämnas in på onsdag om jag minns rätt. Nu kanske jag går och gör dom grejerna då när jag nu har tid. Vi hörs på kvällen senast! Ha en skön dag






+ R.I.P Whitney Houston ♡



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti