perjantai 3. helmikuuta 2012

Forget the way you feel

Hej mina kära:)! Idag har varit en helt bra dag. Stressigt där ute right? Alltså kommer så mycket snö och alla fordon är helt fuckedup, spårvagnarna, bussarna osv. Idag på morgonen väntade vi på spårvagn i en kvart och sen sprang vi till en buss för vi var typ ren försenade från skolan? Iallafall sen var jag i skolan. Började ett arbete med Mimmi om sexuella minoriteter i Religionen, intressant! Sen hade jag bara språk, Tyska&Engelska. Chill. Galen lärare som vanligt, hahaha, men det är okej:D. Nu väntar jag hemma hos mamma på att rusningen ska lätta därute, så vi sen kan bege oss mot Sibbo. Ska alltså till pappa med buss om nån inte förstod. VILT VECKOSLUT YEAH! Not. Men blir helt chill, har tid att öva inför Tyskaprovet så det är bra, perfektformen osv blaablaaaaa. Nu måste jag väl gå och kolla buss osv iallafall, vi hörs på söndag ♥. Ha ett amazing veckoslut!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti