keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Act more stupidly

Kom just tillbaka från gymmet, var där med Ninni & Nenne (haha namnen..). Nåjaa anyways känner mig superduktig nu. Har liksom gymmat måndag, tisdag, onsdag, och imorgon blir det gym iallafall på morgonen, kanske kvällen också. WOOP! Men behövde det haha, för idag var vi på esplanaden på picknick med Mimmi (igen). Och denhär gången var vi lite ohälsosamma (lite...), så köpte varsin cupcake från Stockmann. Dom var skitfina, och har aldrig ätit en så god bakelse i hela mitt liv. Men sen ville man ju träna stenhårt efter det:D.

Var btw världens typ chilligaste skoldag. Dethär kommer vara chilligaste 7 dagarna ever. Härligt:). Vi bara gick runt och umgicks med folk i skolan, åt lunch, solade, och tog lite foton. Imorgon måste vi fota lite mer än idag nog:)!

Annars hittade jag också en klänning inne på H&M, men är inte säker om jag tänker köpa den ännu. Tittar i Tallinn och om inget hittas där går jag en sväng till stan sen på typ måndag. Var i alla fall jättefin persikofärgad typ, niiiice. Nåja nu ännu lite bilder, sen ska jag gå och göra nåt annat än sitta vid datorn. Vi hörs imorgon ♥

morgonen påväg till skolan


den ända hälsosamma delen av vårt mellanmål....:D


världens godaste


lol här ser man iaf mina kläder idag, mitt ansikte ser konstigformat ut:D


kaloribomb yum


mimmis artistic pic på hennes kaffe


:D mina sandaler, skitfina men konstiga tår haha


vackra esplanaden!


vackra mimmi!


efter gympasset Nenne och Ninni ingendera ville bli fotad. förståeligt:D


kastade ihop en smoothie när jag kom hem också:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti