torstai 17. toukokuuta 2012

So little time

Hola! För det första förlåt för 2 dagar paus här... Igår hade jag flöjt från 5-halv9 så jag hade inte mycket att berätta om.

Idag(i princip igår) har jag hållit på med mer grejer, och haft jätteroligt:).

Först var jag efter skolan på stan med Elias, Thomas, Sebbe, Mimmi & Bebban. Vi gick runt och köpte lite kläder till pojkarna, var alltså som vanligt med som smakråd;). Blev faktiskt ganska mycket snygga grejer till dom alla, yay!

Sen kom jag hem via och vid halv nio stack jag till Munccastrand. Där var ren typ 20-30 mänskor när jag kom dit (kände inte alla men dom flesta). Där hade vi faktiskt jätteroligt. Var roligt att vara nykter och for once följa med dumheterna på sidan om lite :D.

Sen var det nu igen några finska pojkar som försökte gräla med "våra" pojkar, men som tur förstörde det nu inte hela kvällen. Kändes förstås onödigt att det var så, men sen for vi bara vidare till ett annat ställe så. Och såntdär är nästan oundvikligt på just Munccastrand... Tur så är våra pojkar tillräckligt mogna och fittas inte på samma sätt (: .

Men njoo enough about that. Nu är klockan ganska mycket så jag ska äta lite sallad och bröd och hellokittylimsa och sen far jag bara och sova:). Lyckad onsdag, och imorgon tar jag det bara lungt. Gymmar om det är öppet:). Men nåja godnatt nu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti