torstai 31. toukokuuta 2012

Lifting up above the clouds away from you

God morgon:)! Jag har vaknat på superbra humör idag! Så mycket bättre dag blir det idag än igår! Först Bistro Leon, sen Borgbacken, sen ut, och sen till mig med massa kompisar övernatten! Fan vad det ska festas idag. Jag är bara superexcited just att få vara med bara egna klassen hela dagen och sen festa bara vi
också ♥. I övermorgon tar skolan slut helt så...
Crazy vad snabbt det har gått.

Nåja igår skulle jag ju också färga håret :DD. Eller jag gjorde det också, tog såndän värinpoisto (färgborttagning? i don't know:D)... Det blev ginger med blonda rötter :DDD. Påriktigt HELT BLONDA, nästan platina. Men det stör inte så mycket, ska färga om det nu om några timmar när Mimmi kommer hit. Wiieh så hoppas det blir kiva, men jag vill att det fortfarande är ganska ljust ändå :). Meen nu ska jag gå och städa, tar bara nu dag 13 här:).

13. A photo someone took of you


första som jag hittade, Tallinn förra veckoslutet :)! Mimmi fotade

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti