sunnuntai 20. toukokuuta 2012

You said you felt so happy you could die

Heeyy:). Yes I'm alive. Har varit lite paus här men ni visste ju att jag var i Åbo och hos pappa. Där har faktiskt inte varit intressanta grejer going on.

Igår var det alltså väckning kl.6 och så blev det att hoppa i bilen och åka iväg:). Sen bar vi bara saker fram o tillbaka och packade ner och upp grejer:). Dom kommer att få det riktigt fint och mysigt där i Åbo:).

Det är nog en fin stad. Pappa lovade föra oss dit en annan gång bara och titta runt, så om det förverkligas lovar jag ha kameran med dit haha.

Det här med ointressanta dagar då. Har funderat att jag nog bara borde börja fota mer. För majoriteten av mina dagar är såna som jag anser vara lite tråkiga, men bilder skulle iaf göra dom roligare än text:). Vet att ni tycker samma.

Imorgon tar jag med kameran och sen på onsdag när specialarbetsveckan börjar kommer ni antagligen få lite sneakpeeks av vad vi håller på med;). Woop, hörs imorgon!

Till sist lite bilder som får upp min fotograferings inspiration lite!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti