tiistai 29. toukokuuta 2012

I guess I better find a new way

Nu far jag snart till skolan igen:)! Sista dagen som vi jobbar på arbetet, och måste nog säga att det kommer bli ganska bra. Igår editerade vi lite bilder och det blev riktigt nice:). Idag blir det att editera resten, sätta dit quotesena och skriva nån dagbok eller någå av alla dagar? Lots to do. 

Efter skolan har jag sedan frissa, ska bara toppa håret. Färgar det sen senare hemma när jag har tid, typ imorgon, och vill inte heller klippa mer eftersom jag vill att det blir lååångt. Sen efter frissan kommer jag ganska snabbt via här hemma och kastar på mig klänningen, smink osv, o sen sticker jag till skolan för bal! Hoppas i alla fall att det blir roligt. Jag försöker hinna blogga snabbt innan jag far dit till balen, typ facelook eller nånting, men kan vara att jag inte hinner. Men vi hörs anyways i nåt skede!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti