tiistai 22. toukokuuta 2012

Feels like we've been living in fast forward

Heeey! Kom just för typ 1h sen hem:). Var ute med en massa folk. Eller njoo först var jag på gymmet med Bebban (igen,fan vad jag är duktig) och sen kom vi till mig. Elias och Felix kom sen hit och så for vi till koneparken. Där var vi med olika peeps som jag inte orkar nämna alla, but it was fun!!

Annars också har allting varit så bra nu. Har varit massor med vänner och vädret har varit perfekt o woop:). Fast jag ska lite döda feelisen, tror det mest är så bra med mänskorna för alla försöker liksom ta vara på denhär tiden.

Vi har 10 fucking dagar kvar. 10. Det är ju inte liksom som att livet tar slut när högstadiet tar slut men... Skittomt kommer det att kännas. Vad ska man göra sen liksom? Anywayys orkar inte bli hung up på såntdär, nu ska jag bara njuta av tiden vi har:). God natt <3
Sist some pics från idag stjälade från mimmis blogg! Pusiii mimsse



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti