maanantai 25. kesäkuuta 2012

don't let it break your heart

Hejsssaan. Igår blev det inget bloggande mer på kvällen sen heller. Beror på att jag kom hem typ vid halv 1 tiden, och sen orkade jag inte mer riktigt. Vi gick alltså ut med Cia och sen kom Mimmi, Minttu & Knubbis(hahaaa) dit. Vi var bara ute i Muncca, som tur regnade det inte, förutom en skur där i ett skede. Vi bara satt och pratade, och sen vid halv 10 stack Cia och Mimmi hem, och resten av oss bestämde oss för att gå till Knubbis och se på fotboll. Dit kom sen också Mömppa efter en stund. Matchen var ju skitbra och spännande! Och vinsten gick till rätt lag också :). Det var nog en jätterolig kväll med roligt sällskap.

Nu ska jag anyways göra en massa tidsinställda inlägg för er för dehär dagarna som jag kommer att vara hos pappa, far dit idag alltså. Sen på fredag är jag igen tillbaka hos mamma och sen börjar min käty  (: ! Njoo men vi hörs i alla fall senare puss o kram.

p.s. herrejesus kolla så ljust mitt hår har blivit pga. solen och vafan, men måste iaf färga det när jag kommer till mamma igen..... huj:D.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti