perjantai 1. kesäkuuta 2012

How come we don't say I love you enough

Holaaa:). Sista grundskoledagen idag. Har i princip tagit slut redan. Har ju liksom nog avslutning imorgon, men det tar en och en halv timme, och sen kommer man aldrig tillbaka dit. Har haft värsta ångest idag, t.ex.  i matsalen och igen (som varenda dag på senaste tiden) när pojkarna skämtar och säger "ojdå, en dag så ses vi aldrig mer!". Förstås jag vet att dom skämtar. Men man blir lite rädd ändå.

Igår hade vi i alla fall en känslosam kväll. Tycker själv det var helt super för man fick liksom verkligen gråta ut lite och sen dessutom fick man lite bekräftelse hur mycket man bryr sig om varann. Kommer nog gråta som fan imorgon också men...

Annars idag då, har mått skit typ hela dagen. Känns lite som krabbis, och tror också att det partly är det. Andra orsaken är väl bara sömnbrist. Gick och sova kl 4 typ, och inklusive en massa avbrytanden sov jag typ 4 timmar. Sjukt vad slut jag är…

Efter skolan stack vi med Cia till stan. Lite senare såg vi också Ninni. Cia shoppade lite, vi gick på glass, gick och äta & satt och chillade vid musikhuset. Nu kommer Nenne hit om typ 30 min. och kollar lite på hur hon ska sköta min hund osv. Nästa vecka tar hon nämligen den då vi åker till Italien!

Vi hörs i alla fall senare idag, puss & kram ♥

mitt nya hår, ser lite mer levande ut irl tycker jag åtminstone:)

3 kommenttia:

  1. coolcool håre! :D men siis du skrev att du to me nå färgborttagning, så typ sliter de på håre eller någå?

    ja vill o sidus ta såndän färgborttagning (eller va de nu sen heter).

    så, REKOMMENDERAAAR DU DE?::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alltsååå... Färgborttagningar beror lite på vilket märke man har att om den fungerar. Jag har tagi de två gånger. Första gången fungera det rätt dåligt, det blev bara lite ljusare. Andra gången nu var det helt galet, blev blond/ginger:D. Så det funkade lite för bra:D. Jag rekommenderar nog borttagning, bara att man måst nog färga håret igen efter det, men du kan ju då färga det ljusare efter borttagningen. Om du alltså vill ha blont eller ditt naturliga back:). O borttagning fungerar som hårfärg typ, så det är lätt attt använda! Om du int förstod kan du ännu fråga :D

      Poista
    2. joo ja måst ennu fråga :D alltså färgborttagning o borttagning... siis e borttagning någå blondering? eller e blondering också någå annan sak?
      För int vill ja ha blont hår, mer som min naturliga då fast kanske liite mörkare eller någå? ja vet faktist int, men ljuasre iaf!

      Men om du nu årkkar, så kan du typ linkka nån bild på hu nån pakkaus eller någå ser ut på dom båda?:) de borde väl finnas på google kuvahaku:D

      Poista