perjantai 8. kesäkuuta 2012

How things could have been

Blä hello:). Borde verkligen sova nu. När jag just satt på min väckning för morgonen meddelade min telefon mig om att min väckning ringer om enorma 4h 36min. Fy fan vad snart.

Anyways idag har jag haft en ganska social och produktiv dag (gud så fina ord). Har varit med kompisar och packat grejerna. Vi var på picknick alltså då och hade ganska roligt, sen var det en sväng till munksnäs också som vanligt o sånt.

Sen kom Tumppi & Mimmi ennu till mig, och på kvällen agerade dom amazing bärhjälp. I alla fall Tumppi :D. Amazing att lilla Peppi kan ha 3 väskor med saker när hon ska vara borta 2 veckor. Massa leksaker, egen matta & egen badrock tar ju förstås lite space HAHA, men njoo åtminstone. Var lite sad att lämna henne där och kommer nog få jätteledsamt, men får textas med Nenne om hur det går där.

Aaanyjew nu måste jag verkligen sova så vi får höras nån tid. Kanske från flygplatsen, kanske först om 2 veckor! Nämen första natten bor vi på hotell så tänkte kolla om wifi finns där. We'll see. Vi hörs iaf sen nån gång, ha det så bra !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti