torstai 7. kesäkuuta 2012

Every breath you take

Blaa hejssan! Late night inlägg once again. Man märker att jag är trött för tänkte precis skriva Nate Light... Anyways ville bara få något skrivet här i tristessen. Går nog och sova snart men i alla fall.

Denhär dagen har inte gått åt till mycket. Kommit hem, hämtat skräpmat från mäkken, nördat bejeweled blitz, sett på tv osv. Sen kvällen spenderades ute eftersom Elias ringde till mig vid halv 9 och bad mig komma ut. Lite sådär halv onödigt eftersom jag var jättetrött, men det kändes helt kul att träffa mänskor iaf.

Imorgon blir det packning för fulla muggar (lol). Ska också ses med Mimmi en sväng på förmiddan, och med andra vet jag ännu inte, men skulle nog vela träffa några andra folk också :). Anywaaays så hörs vi imorgon nån tid när jag hinner:). Puusss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti