torstai 7. kesäkuuta 2012

Never gonna stop this, living on the feeling

Woop hellooo! Är på ganska bra humör denhär fina fredagen :)! Soligt ute jessss, är ju inte precis varmt där men helt tillräckligt för mig. Mimmi kommer hit snart, hon sov länge som jag lite hade suspectat också ...haha nämen hon borde i alla fall börja komma snart och sen ska vi till butiken. Blir picknick idag ute  i solen med dom bästa =). Weehoo. Sen har jag redan packat rätt så mycket. Inte in i väskan då men i alla fall samlat ihop största delen av kläderna jag ska ha med. Vet redan att jag kommer måsta lämna typ 1/3 hemma av det som nu ligger där på soffan. Man ser inte ordentligt i bilden but it's too much... Anygayys nu ska jag gå och fixa lite mer ännu och vänta på mina ytterst slöa vänner :).




1 kommentti: