sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

It's almost believeable

Holaa goodmorning! Har vaknat idag och skrikit halleluja för jag mår bra! Ingen krabbis här alltså!

Annars var gårdagen också ganska så bra! Först var det munccastrand med ganska många typer. Poliserna kom dit, inte och prata med oss, men ingen ville bli av med drickorna så i början av kvällen så vi gick till Femi.

Dom hade en fest (hon o hennes bror) med tält , värme, DJbooth o annat coolt. Var roligt så länge det varade... Blev utslängd typ vid halv 9 för att jag och mina kompisar inte är hennes favoriter direkt, haha. Men det förstörde inte alls. Kanske 5 minuter var vi lite sura över det men sen gick det om. Jag hade väntat ca.1 timme på när hon ber mig sticka, så kom inte som en överraskning precis :D.

Anyways vi gick bara typ 20 meter neråt, till torpanranta, och där stannade vi resten av kvällen. Poliserna besökte det stället också ett par gånger, men vi bara stod helt lungt där så dom brydde sig inte alls om oss. Vi bara härjade i kylan, och vid halv 12 stack jag o Mimmi redan för att vi frös. Men jag hade jätteroligt:). Bilder kommer ännu idag!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti